tiistai 5. huhtikuuta 2011

Pirtelöä&Kenwoodia.







Tein pirtelöä ja ohje oli tälläinen:

2dl kylmää maitoa
3dl(n.300g) vaniljajäätelöä
2 dl vaniljajukurttia
Voit laittaa joko 3rkl kaakaojauhetta tai (niinkuin minä tein) ostaa suklaajäätelöä, jolloin kaakaojauhetta ei tarvitse lisätä.

Sitten vain kaikki ainekset tehosekoittimeen ja sekaisin!
Voit myös sekoittaa sauvasekoittimella :)
Laita hetkeksi pirtelö jääkaappiin, jos se ei ole tarpeeksi kylmää tai ehtii jo lämmetä, koska pirtelö on parasta kylmänä :-)





Esittelen tässä postauksessa myös rippilahjani(vähän ennen aikaisen, mutta väliäkös sen)!
Äiti osti mulle Kenwoodin yleiskoneen(vai monitoimikone, vai onko ne sama asia?) ja olen kyllä ehdottomasti ihastunut tuohon.
Mukana tuli tehosekoitin, lihamylly,salaattisilppuri ja tietenkin toi vatkain hommeli, johon saa taikinakoukun,vatkaimen ja vispilän.
Olen ehtinyt jo sämpylää ja marmoroidut browniet tuolla tehdä ja johan helpottui leipominen!
Tuossa koneessa on niin paljon hyvää, etten ala niitä tähän tässä latelemaan, mutta kyselkää toki, jos tahdotte jotain koneesta tietää :)

+ Olen siis Eveliinan kanssa yhtäaikaa pääsemässä ripiltä tässä kolmen viikon päästä, ensi viikko ollaan Lapissa leirillä ;)

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!♥